Thomas Traxler – Idea of a Tree

Hmm. Jeg får ikke embedet video fra Vimeo(?), men her er linken i alle fall: Thomas Traxler Idea of a Tree

Jeg snakket med Camilla om dette prosjektet, men tenkte at det kanskje kan være interessant for alle. Da tenker jeg på måten han lar solens intensitet og dagens lengde være med på å forme noen av produktets variabler. I dette tilfellet farge/tykkelse/lengde. Kanskje vi kan lage en generisk designmodell som endres i interaksjon med Romsåsbeboerenes inngripen? Under kommer to scenarior. Et veldig enkelt for å forklare hva jeg mener og et mer komplekst som skal si noe om hva jeg ønsker.

Scenario 1: Vi setter opp en enorm Etch-A-Sketch

En slik en vet dere

En slik en vet dere

Romsåsbeboere kan bruke den til å skrive mye av de samme tingene som vi ser er skrevet på plankeveggene på broen nede i T-banehulen. Vi setter rammeverket, men de bestemmer innholdet. Jeg kommer tilbake til scenario 2:)


Leave a Reply

